قصتي انا واخي وزوجته الشرموطة في بلجيكا قصص محارم. اخويا متجوز ف بلجيكا من 5 سنين واخد الاقامه هناك متجوز لبنانيه عايشه ف بلجيكا من وهيا صغيره وكنا بنكلمها دايما اسمها نورا
في سن اخويا 30 سنه انا 25 سنه اسمي علي
اخويا كنت بقولو وقعت صح وهو بضحك بقي عادي مابينا نورا سكره بتكلم عربي مقطع وشكلها حلو كنا بنكلمهم كل اسبوع مرتين
وف يوم اخويا قالي عبعتلك زياره هناك عشان تشتغل وتحاول تعمل اقامه
وقولت ياريت وبعد شهر طلعت ع الطياره واخويا استقبلني معاها عربيه لما سالتو قالي بتاعت نورا وعرفت انه مطلع رخصه
وانا بيني وبين نفسي عايز اشوفها
ولما وصلنا كانو ف بيت راقي ومنطقه هاديه كده
وانا شوفت واحد وقف مع واحده وبيبوس فيها وانا ببص وبضحك اخويا قالي كل ده عادي بس ممنوع تكون صغيره تتحبس او يكون غصب عنها توديك ف داهيه وصلت البيت نورا كانت نايمه انا دخلت اخويا قالي دي غرفتك بيت نورا كان دورين تحت صاله واسعه وحمام وغرفتين وفوق 3 غرف وصاله وحمام ومطبخ البيت شكلو حلو اووي دخلت عملت كل حاجه واخويا اخدني واتغدينا بره وكان الجو حلو اووي والناس شكلها حلو بذات البنات الي بتلبس شورت وطيزها تجنن او نص بزازها
قصتي انا واخي وزوجته الشرموطة في بلجيكا قصص محارم ساخن
طالعه وكان مفيش حاجه
والي اشوفو مقعد بنت ع حجرو وماسك بزازها وانا هتجنن البنت زي القمر وقعده ع زوبر واحد كده كاننا ف كباريه مش شارع
واخويا اخدني ع شارع اسمها شارع الحب
احييييييييييه ايه ده يابني بنات وقفه وتبصلك وخويا يقولي ولا كانك شيفهم وانا ببص ع البنت الي ايديها ع زوبر الي جنبها
خلصنا وروحت ونورا سلمت عليه ولقيتها بتبوسني من خدي نورا لبسه بنطلون ملزق وتشيرت البنطلون مخلي طيزها مجسمه لفيت وشي ونورا قالت ل اخويا كنت بتتفسحو قالها ايوه قالت روحتو فين قالها شارع كذا ولما قالها شارع الحب هيا ضحكت ضحكه مرقعه
واخويا ضحك وبليل نورا بتجهزا العشا الي مجنني نورا لبسه بنطلون لازق ع طيزها وكان الموضوع عادي واخويا عادي ولا بيتكلم دخلت انام
صحيت علي صوت دوشه فتحت الباب لقيت في بنات بترقص وكانها حفله صغيره
كانو حوالي 5 بنات بمرات اخويا وفي 3رجاله بخويا وانا ببص وهما بيرقصو ولقيت واحد وقف وبيرقص مع واحده ولقيت واحد لابس بدله كده قرب من نورا واخدها يرقصو مع بعض وخويا قام اخد بنت يرقص معاها وانا عيني ع نورا
لقيت نورا الراجل ايدو ع وسطها وهيا بتهز ف وسطها والصدمه ف اخويا الي لقيتو بيرقص مع البت التانيه لبسه جيبه لنص فخادها وايدو الاتنين علي طيزها بيمسكهم وانا مستغرب ومش عارف بيحصل اييييه هو ده ايه نورا لقيت الراجل قعدو علي الكنبه وهيا لبسه فستان ازرق لقيت الراجل بيحسس ع رجليها وهيا مبتسمه ولقيت نورا ركبت عليه زي الحصان وبيبوسو بعض انا قفلت الباب من الصدمه انا حسيت اني ف كابوس
الناس دي بتعمل اييه انا فتحت الباب وياريتني مافتحتو لقيت نورا لسه ركبه عليه حصان
بس هو رافع فستانها وطيزها كلها ظاهره
وكلوتها صغير وانا بتفرج واخويا وقف جنب عمود ولقيت البت الي معاها بتنزل ع ركبتها وبتفك السوسته وطلعت زوبرو وبقت تمص وانا قلبي هينفجر وف نفس الوقت زوبري وقف
ولقيت الواد التالت معاها 3 بنات اتنين بيبوسو ف بعض وهو معاها واحده بيقفش ليها
طلعت زوبري وبقيت ادعك في وانا زوبري نط من مكانو لما لقيت نورا مابين رجل الراجل وبتمص ف زوبرو بقيت العب ف زوبري
وبتفرج عليها من بعيد وانصدمت لما لقيت بنت من الي كان بيبوسو ف بعض شافتني انا قفلت الباب بسرعه وخايف بعد ثواني الباب خبط كذا مره فتحت لقيتها بتتكلم انجليزي انا مش فاهم حاجه قولتلها احمد برازر عارف ان برازر يعني اخويا قالت اوك وانا ببصلها ولقيتها بتتكلم انجليزي تاني وانا مش فاهم حاجه
وببصلها كانت لبسه فستان زهري وشكلها جميل وشعرها الصفر انا ببصلها ولقيتها بتضحك وراحت منزله فستانها وانا استغربت من رده فعلها
وكانت بستيان قلعتها وبزازها مكنتش كبيره بس حلمه وردي وقفه انا برجع وهيا قلعت خالص ولقيتها مسكت زوبري بتحسس عليه وبصالي وانا هجمت ع شفايفها وهيا مسكه زوبري وانا مش مصدق الي بيحصل انا في واحده معايا ف الغرفه لوحدنا ايدي نزلت ع طيزها افعص فيها
وانا مش عارف اعمل اييه انا كنت بتفرج ع سكس كتير بس اول مره اقع الوقعه دي حتي مكنتش عارف اني هعمل كده
انا لقيت البت نزلت ع ركبتها وخرجت زوبري وبتمسكو كانو كنز ف ايديها لقيتها بتخرج لسانها وتمشيها ع زوبري وانا ببصلها وهيجان من منظرها اووووي زوبري مولع ف ايديها ولقيتها بتمص ف راس زوبري وتخرجو وتتكلم وترجع تمصو
فضلت تمص اكتر من 3 دقايق مص لزوبري وبلعت بضاني ولقيتها وقفت وبتبوسني وقلعتني الفانله بقيت عريان زيها لقيتها نامت ع السرير ع ضهرها وفاتحت رجليها وبطلع لسانها عرفت انها عايزاني الحس ليها طلعت ع السرير ودخلت مابين رجليها
وكسها احمر اوووي وشفايفو وردي انا كنت اعرف بنت ف البلد الوحيده الي شوفت كسها ع النت كسها اسود من بره بالساني لحست كسها وهيا امممم وانا بلحس في كسها وانا مندمج ف الحس وانا دخلت لساني ف كسها ودخل صباع وبقيت انيك والحس لقيتها ااااه اااااه وانا فضلت انيك بصباع والحس وهيا مسكت دماغي وتتوجع
سحبت شفايف كسها لبرا كنت هخلعهم
وهيا بتدعك ف بزازها ولقيتها بتزقني ولقيتها راحت نيمتني علي ضهري وهيا عطتني ضهرها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا بتتوجع اووي ولقيت زوبري بيدخل ف كسها للاخر
وبيخرج هيا فضلت كده تنزل وتطلع براحه وانا نايم وهيا تنزل وتطلع ع زوبري
كسها واسع زوبري بيدخل عادي مع انها شكله صغيره فضلت تطلع وتنزل ع زوبري
وانا ف قمه المتعه وهيا تنزل للاخر وتلف بكسها كده حولبن زوبري وانا حاسس بزوبري بيخبط ف جوانب كسها وعيا بتنزل وبتطلع راحت قامت وعدلت نفسها ومسكت زوبري تدعكو ف كسها وبتتكلم انجليزي تاني وهيا مسكه زوبري وبتدعكو ف كسها وراحت قعده عليه
بقت تطلع اهات وهيا فوق زوبري وفضلت فوق زوبري اكتر من دقيقتين وانا حسيت اني هنزل وانا بقومها وهيا فهمت وقامت علطول ع ركبتها وانا وقفت وهيا مسكت زوبري ف بوقها تمص في ورفعت ايديها ف السما وانا زوبري ف بوقها ومسكت ايديها الاتنين
وبدخل زوبري ولقيت لبني بينزل ف بوقها مدافع وهيا اخدت لبني كلو ف بوقها
وتفتوو ع زوبري ومصتو تاني ونزلتهم ع بزازها
وفضلت تدعكهم وانا بتفرج وقامت اخدت فوطه مسحت بوقها وصدرها
وراحت وقفه وبتلبس ولبست الفستان وعطتني ضهرها عرفت انها عايزه تقفل السوسته قفلتها وهيا قالت نمبر فهمت الكلمه اخدت تلفوني وبوريها ان مفيش شريحه لسه هيا فهمت وراحت كتبت رقمها عندي وعطتني بوسه وخرجت وانا ببص لقيت نورا نايمه ع الارض وشكلها لسه مخلصه نيك والي كان بينيك الراجل التالت ده نزل ع وش البت وقامو كل واحد لبس وبعد ساعه بيتكلمو مع بعض الناس مشت وانا نمت هلكان وعمال افكر في الي حصل ده وياتري البت دي هتقول ل نورا ولا لا
نمت وانا بفكر صحيت بدري طلعت كان الدنيا بايظه لدرجه اني شوفت كلوت كلو لبن مرمي ع الارض مسكتو وانا افتكرت احا ده بتاع نورا
شوفتو لما كانت ركبها حصان وهو رافع الفستان مسكتو ولقيتو صغير وزوبري هاج تاني
انا قولت لنفسي ايه بيت الدعاره ده
رميتو زي مكان كان في خمره وقرف
دخلت اتشطفت وطلعت واخويا نزل وقالي ايه يامعلم صاحي امتي قولتلو من شويه
لقيتو بيلم الحاجه واخد كلوت مراتو وانا بقولو مين الي عمل ده قالي كان في حفله صغيره انبارح نورا عزمه اصحابها ف الشركه قولتلو ايوه
لما شاف الكلوت اخدو وماتكلمش وانا عملت نفسي من بنها والساعه 1 صحت نورا
وانا قاعد وهيا لبسه قميص نوم طويل سالتني عن اخويا قولتلها مش عارف شكلو خرج
قصص سكس محارم
قعدت جنبي وانا ببصلها وهيا قالت
ليش بتبصلي هيك ملابسي فيها شئ
قولتلها لا ابتسمت وقالت شو انبسطت مع تاليا ولا لا انا بقول مش فاهم قالت تاليا حكتلي الي بيناتكم وانا سكت وهيا قالت عادي هون عادي ماتشيل هم هيا حبتك كتير وقت مابتكون عايزه عرفني وانا بكلمها تجيلك
انا قولتلها تاجي تعمل ايه قالت متل ماعملتوو امس قولتلها لا خلاص كفايه مره
وهيا قاعده بتلعب ف الفون وفخادها بيضه وحلوه وانا قومت من جنبها ودخلت الغرفه
وطلعت زوبري ادعك في وكان وقف اووي
لقيتها بعد نص ساعه بتخبط عليه وقالت تعالي نروح مشوار اخوك مش هنا لبست وكنا بالساعه 5 نزلت راحت مطعم وقعدنا اتغدينا ولبسها مكشوف اوي بس هقولها ايه هيا حره مدام جوزها ماتكلمش خلصنا اكل وكان كلو كده عادي
وروحنا كافيه وانا معاها وخلاص
ولقيت واحد بيسلم عليها وانا قاعد
وراح عطلها شنطه صغيره وشرب عصير وخلع
وانا مستغرب وهيا قالت تعال نروح يلا مشينا بالعربيه ووصلنا البيت
واخويا كان جوه اتكلمو مع بعض انجليزي
وبليل لقيت اخويا بيقولي البس وتعالي عشان تسهر معانا بره قولتلها مش جاي قالي ياعم تعالي بطل نوم بقي لبست وكنت متشيك وطلعت معاهم ونورا لبسه جيبه بني لنص فخادها وشراب طويل شفاف وجاكت جلد ولبسه بتاع ع بزازها مش عارف ده ايه بس الي ماسك علي بزازها بحبل لو اتفق الحبل بزازها هيبقي لعبه
ركبت ورا وعينها ف عيني ف المرايه وصلنا كازينو كبير دخلنا ولقيتهم قعدو مع صحابهم رجاله وبنات وشربو وسهرو وانا مش بشررب ولقيت واحد اخد نورا بيرقص معاها وحضنها من ورا وبيحسس ع بزازها وانا دمي غلي روحت خارج بره وانا شايف مرات اخويا بتتناك اودامي وبترقص مع راجل تاني وانا وقف لقيت البت الي نمت معاها جايه شافتني حولت الف وشي جات سلمت عليه كان معاها واحده صحبتها واخدتني لجوه وانا شايف نورا بتهز طيزها ع زوبر الراجل وخويا بيشرب
قعدت مع تاليا دي شوي ولقيتها بتاخدني من ايدي عشان ارقص وانت بحاول ابعد بس مش عارف
دخلت ارقص معاها مش عارف ارقص ومحروج وهيا حطت ايدي علي وسطها وهيا الي بتتحرك بترقص واتا ببصلها وانا مسكت طيزها وهيا ابتسمت وراحت لفت وطيزها ع زوبري
وانا وقف ونورا بصتلي وعينها عليه
انا عيني ف عين نورا روحت مسكت كيز تاليا اوووي كاني بفعصها ورفعتها من ع الارض ونورا ضحكت وانا قولت ل تاليا سوري
وطلعت وعين نورا عليه خرجت بره خالص
وقعدت ع استراحه كده جنب العربيات
اتفاجات بنورا بتقولي ليش خرجت قولتلها مفيش انا زوبري كان وقف من تاليا اصلا
بقولها لبسه الكمامه دي ليه قالت دي بلبسها عشان الدخان بيتعبني انا قولتلها حلوه عليك قالت شكرا قالت بتعرف تصور قولتلها ايوه ليه
قالت صورني صورتين اخدت منها الفون وبصورها وهيا بتغير الاوضاع
دي حلوه قالت ايوه جميله لقيتها بتفتح رجليها وقالت صور انا شايف فخادها اودامي تجنن
وهيا قالت تاليا حكتلي انك حلو ف الجنس
انا مصدوم وهيا فاتحت رجليها لقيت الجيبه اترفعت واتصدمت نورا بدون كلووت ولقيتها رفعت فوق وحلماتها ظاهرت وقالت صور انا بصور وزوبري وقف اوي
وقالت وريني كده اخدت الفون وبتشوف الصور وقالن حلوين اوي تعالي نمشي شوي قولتلها ع فين قالت تعالي نرجع البيت قولتلها واحمد قالت العربيه معاه ماراح يضيع تعال مشت جنبي
وانا ماشي وهيا راحت مسكت ايدي وقالت انت اول مره ليك قولتلها مش فاهم قالت اول مره ليك كانت مع تاليا قولتلها ايوه سكتت وهيا مشت اودامي ولقيتها بترفع الجيبه وطيزها ظهرت اودامي وانا ببص ع طيزها وهيا بصالي
ونزلت الجيبه وقالت تعالي نركب سياره نروح لمطعم كتير جوعانه قولتلها ماشي
ركبنا عربيه وصلنا لقيتها دخلت اسنسير ف عماره كده ولقيتها بصالي ولقيتها بترفع لصدرها شوفت بزازها اودامي مسكت بزها بايدي
بقيت اضغط علي بزازها وهيا بصالي وانا بحسس ع بزازها وهيا قالت خلاص كفايه بعدت ايدي
وهيا نزلت ووقفه اودامي بطيزهاقصص سكس
ولقيتها رفعت الجيبه وانا زوبري وقف اكتر قربت منها وبقي فوق طيزها
وهيا بصالي ف المرايه وقالت شكلك تعبان كتير
بدك ترتاح قولتلها تعالي نروح ابتسمت وقالت تعال وصلنا لفوق كان في مطعم راقي اووي وشكلو تحفه قالت تعرف ماليش نفس اكل قولتلها ولا انا قالت تعال لقيتها نزلت بيه دور لتحت ع السلم واخدتني اودام باب شقه وقالت دي شقه صحبتي ساكنه هنا بس هيا مش هنا دلوقتي قولتلها المفتاح معاك قالت معايا انا لقيتها نزلت ع ركبتها وميكت زوبري انا رجعت وهيا قربت وقالت لا تشيل هم اترك حالك لالي لقيتها بتفق السوسته وطلعت زوبري وقامت ياما شو كبير وفضلت تبص عليه وراحت مسكتو وقالت ضخم متل ماحكتلي ونزلت في مص وانا وقف وهيا بتمص ف زوبري
وعيونها ف عيني وفضلت تمصلي وماسكه زوبري وتمص بضاني اكتر من خمس دقايق ع ااحال ده وقفت وقالت شكلك ىاح تطول تعال ندخل جوه طلعت المفتاح من جيب الجاكت وفتحت بيه دخلنا جوه اول مدخلنا جووه لقيتها قلعت الجاكت وانا لسه ع الباب وبقولها اول مره تاجي هنا قالت لا باجي هنا لما بكون عايزه اتكيف
قولتلها مش فاهم قالت الرجاله انواع ونوعي المفضل بياجي هنا قولتلها ده مش غلط
قالت لا مو غلط انا بعيش حياتي بطول ولعرض ولقيتها بتفك الحبل من ورا ولقيت بزازها عريانه خالص وهيا بتمسكهم وبتقرص الحلمه
انا بتفرج عليها لقيتها عطتني ضهرها ورفعت الجيبه لفوق وبتحسس ع طيزها
وانا وقف مكاني وهيا اخدتني من ايدي وقالت لسه محروج وقعدتني وقعدت جنبي وقالت مالك قولتلها ليه بتعملي كده قالت بعمل ايه
قولتلها يعني شوفتك ف البيت مع راجل وهو….
قالت ليه محروج قصدك كان بينكني
قولتلها وف الكزينو شوفتك وانتي بتهزي طيزك علي الراجل وهو بيمسك صدرك
لقيتها بتقولي انا عايشه لمتعتي وبس
والرجاله الي انت بتشوفني معاهم دول
صحابي ف الشركه وبيعملو فيا زي ماخوك بيعمل ف مرات كل واحده فيهم اخوك بينبسط وانا بنبسط قالت دي شقه صحبتي اخوك كان بياخدها ف غرفه وجوزها بياخدني ف غرفه
قولتلها مش اخويا راضي ومبسوط قالت وبياخد فلوس علي كده قولتلها اخويا شغال ايه معاك
قالت اخوك شغال متجوزني وبينام مع حريم بعدد شعر راسو قولتلها يعني هو عارف اني معاك دلوقتي قالت هو عارف اني معاك ف شقه الست الي نايم معاها دلوقتي وانا واخده المفتاح منها قالت انت بتتكلم كتير ليه كده
قالت اسمع كلامي وهجوزك هنا وتعيش احلي عايشه قولتلها لا مش عايز اتجوز
قالت ليه قولتلها مفيش قالت في شئ يعني قولتلها مش حابب ابقي زي اخويا
قالت واخوك مالو قولتلها انا دمي حامي شوي
مقدرش اشوف مراتي ف حضن راجل تاني حتي لو جواز مصلحه قربت مني ومسكت زوبري وقالت بس انا مرات اخوك الي هو عارف انك هتنكني ومبسوط لقيتها بتبوسني ف شفايفي
وانا ببوسها وهيا قالت تعالي ندخل الغرفه
دخلت معاها الغرفه وهيا رافعه الجيبه
دخلنا وقالت تالينا حكتلي انك كتير شقي
قولتلها جربي انا اودامك اهو
قالت تحب تكون ف الحفله قولتلها زي الي فاتت قالت ايوه بس مش عندي عند واحد وززوجته ف الفيلا بتاعتهم قولتلها ماشي
راحت مسكت زوبري وقالت خليك معايا هناك
ولما اعطيك الاشاره تعمل الي انت عايزو معاها ف اي مكان قولتلها محدش هيتكلم قالت لا
جوزها عادي قالت هو عايز كده بس يلا انت تعبتني بعدين نتكلم
قالت ليه حسه فيك انك مو عايزني
قصص سكس قولتلها ليه قالت مابدك تنام معي
روحت حضنها من ورا اوووي وبفعص بزازها
قولتلها ده انا عايز افشخك كل شويه
قالت علي بدك فلوس كتير قولتلها طبعا
قالت تعال اخدتني ع اوضه النوم ولقيتها مسكت تلفونها وبتلعب في وانا ببص لجسمها عريانه خالص الا الشراب بس الطويل جسمها نضيف
قالت شوف ده ببص لقيت صورتها علي صفحه بس هيا لبسه ن ق ا ب بقولها المواقع دي انا اعرفها قالت دي صفحه سكس دول افلامي
ببص لقيت مقاطع كتير
قالت هنعمل مقطع دلوقتي وارباح اول فيديو ليك
انا مستغرب قولتلها اخويا عارف راحت قالت اخوك ده بتفرج واخويا بينيك فيها بقولها انتي ليه لبسه ن ق ا ب هنا قالت ايوه وراحت فتحت الدولاب وطلعت ن ق ا ب وقالت ده بتاع الشغل
مش بقدر اظهر وشي ف الفيديو امان بردو
قولتلها انا مش هظهر قالت تلفوني ده وانت بتنكني بتكون انت الي بتصور وانا لبسه ال**** وبنشرو وبناخد ارباح كتير كل مايكون الفيديو طويل قولتلها ماشي موافق
قالت خلاص اول مالبس ال نق اب تصور
بس عشان تتمتع وتاخد راحتك ماتكتم صوتك احكي عادي بس لا تجيب اسمي كانك مابتصور
لقيتها فتحت الستاره لقيت بلكونه ومنظر جميل قالت يلا صور انا شغلت الكامييرا وهيا بقت تحسس ع جسمها وانا بصورها وهيا
وانا قاعد ع السرير وزوبري اودامي وقف انا كنت عريان هيا فضلت تحسس ع جسمها
وبتقرب مني وعطتني طيزها بتضرب فيهم وهما زي الجيلي راحت بصتلي ووشها ليه وفتحت رجليها وبتوريني كسها وراحت تتوف علي ايديها وتدعك كسها قالتلي نام انا سمعت كلامها وهيا دهلت صباعين ف كسها وعنيها تجنن خرجتهم وبتمصهم ولقيتها بتقرب من زوبري وانا بصور ولقيتها ال نق اب راح ف جنب كشفت عن بوقها
وطلعت لسانها كلو وبتحركو ومسكت زوبري حسيت بكهربا اول مالساتها بقي ع زوبري بقت تحركو عليه يمين وشمال واخدت نصو ف بوقها وهيا مركزه مع زوبري اوووي فضلت تمص ف زوبري وانا بصور وهيجان اوووووي
فضلت تمص ف زوبري ودخلت زوبري للاخر
وتخرجو وتبصلي وتفضل تمص ف زوبري وانا بصور وهيا مسكت بضاني تلعب فيهم
وراحت اخدت بيضه ف بوقها تمصها وانا مبسوط ااووووي فضلت تمص ف زوبري ولقيتها مسكت زوبري بايدها الاتنين وتضربلي عشره وراس زوبري خارجه بقت تمص ف راس زوبري وبتدعك زوبري وانا بقولها قومي اركبي عليه ياكسمك
بصتلي وقالت حاضر لقيتها قامت فتحت رجليها ومسكا زوبري تدعكو ف كسها وانا بصور
راحت قعدت عليه براحه وعنيها بتشرق وتغرب
ودخل زوبري كلو وهيا سانده ع بطني وقالت شو كبير فضلت قاعده عليه حوالي دقيقه وانا ببصلها وهيا بقت تنط براحه وطلع اااه ولقيتها بتتكلم بالانجليزي مش عارف بتقول اييه
ووشها بقي احمر وهيا راحت تنط ع زوبري وانا بصور زوبري وهو بيدخل ويخرج من كسها وبصور وشها وعنيها شكلهم يجنن بصراحه انا مستحملتش ولقيت زوبري بينزل لبن ف كسها وانا بصور وهيا بتبص ع كسها وانا بقولها كملي لسه
وهيا كملت وانا حاسس بحرقان ف راس زوبري
بس زوبري لسه وقف وهيا بتنط ع زوبري لسه
وانا لبني شكلو يجنن وهو علي زوبري كده لقيتها قامت ومسكت زوبري تمص في وتبلع لبني
وفضلت تمص ف زوبري
وانا وقفت ع ركبي وبصورها وهيا موطيه وبتمصلي وصورة طيزها العريضه وبحسس ع ضهرها ودخلت زوبري للاخر ف بوقها وانا مسكت طيزها ومعرفش ازاي صباغي الوسطاني دخلتو ف طيزها وانا بصور وهيا اااااه انا بقيت ابعبص وزوبري ف بوقها ولما رجعت هيا بصالي بغيظ
لقيتها نامت ع ضهرها وبتحسس ع طيزها كانك بتطمن عليه انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها
وهيا اااااه وانا بقيت انيك ف كسها
وزوبري يدخل لاخرو جووه كسها وهيا اتجاوبت معايا وبقت تتمتع من النيك وفضلت انيك فيها وهيا ااااااااه روحت نايم عليها والكاميرا بقت ع السرير بتصور السقف وانا ببوسها وزوبري ف كسها بقولها انتي حلووه اوووووي قاالت وانت كتير حلوووو عيرك بيشقني شق وانا بنيك فيها
اووووي ورجعت تاني مسكت الكاميرا وهيا خكت وشها بعد البوسه وفضلت انيك فيها وكسها تحفه فنيه ومش واسع انا افتكرت ان كسها هيكون وااسع من كتر النيك فضلت انيك ف نورا
معرفش مر قد ايه بس انا زوبري مش حاسس بيه
فضلت انيك فيها جامد وخلاص اكتر من ربع ساعه نيك من بعد منزلت اول مره وكس نورا كان احمر
اول ماحسيت اني هنزل خرجتو وعيا وقفلت ع ركبتها وانا وقفت وهيا قالت ع وشي بدي يشوفو قديش لبنك كتير نزلت مرتين بكسي وع وجهي
وانا بدعك لحد مالقيت زوبري بيحدف لبن
ولبني بينزل ع عنيها ويدخل جوه ال نق اب
وهيا تضحك ورفعتو تاني وفضلت تمص ف زوبري تاني وتبلع كل لبني وزوبري وقف نص وقفه
وهيا وقفت قصادي ومسكت زوبري
ولقيتها فتحت رجليها بحسبها هتدخلو ف كسها لقيت زوبري تحت كسها وهيا قفلت رجليها ع زوبري وزوبري بقي محشور مابين كسها وفخادها وانا بقيت اصور وهيا مسكت طيزي وبقت كلنها بتنيك نفسها وصوتها ااااااه اااااااااه عالي وانا زوبري لسه زي ماهو انا حطيت التلفون تحت رجلينا عشان يصور من تحت كل حاجه
روحت ماسك طيزها الاتنين وبقيت انيك ف كسها من بره وهيا صوتها زي المكرفون فضلت كده 3 دقايق بعنف وانا حضنها وكنت بشتمها وهيا بتخربش ضهري ولقيتها بتصرخ وبتنزل ع زوبري انا حاسس ان دي ميه ناااار نزلت زي الشلال ع زوبري وهيا كانت هتقع بس انا مسكها ف حضني وهيا فاتحت رجليها وعسلها بينزل من كسها وهيا قعدت ع السرير وانا مسكت التلفون
روحت عند كسها كان احمر ودخلت صباع في كسها وبقيت العب ف كسها قالت اقفل الفيديو قفلتو وانا ببصلها وببص ل جسمها
حسست علي فخادها وهيا بصالي
وبقيت اقرب منها وبقيت ابوس فخادها حته حته لحد موصلت لكسها نزلت في لحس وهيا امممم اممم وفضلت الحس ف كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت الحس وزنبورها الصغير بمص في لقيتها بتقولي هنزل هنزل انا طلعت بشفايفي اخدت حلماتها ف بوقي امص فيها وايدي اليمين ع كسها صباعين ف كسها وهيا اول مانزلت تاني بقيت اضرب ع كسها وعسلها ريحتو طلعت وانا بمص ف بزازها وهيا جسمها اتهد وانا هريت بزازها مص ونمت ف حضنها وبنتكلم مع بعض وانا ببوسها ف كل حته وهيا بتاخد نفسها وانا بوست كل حته فيها ولما سالتها عن لبني الي نزل ف كسها قالت عمله حسابي وساعه كامله نايمين قالت يلا نرجع ع البيت قولتلها خليني هنا انهارده الوقت اتاخر واحنا مفيش عربيه معانا بترن ع اخويا مش بيرد قولتلها
قصص سكس محارم
تكملة قصتي انا واخي وزوجته الشرموطة في بلجيكا قصص محارم
يمكن نام اخدتها ف حضني ونمت
للصبح صحيت وهيا مش جنبي قومت عريان ببص عليها لقيتها بتلعب ف التلفون وبقولها بتعملي ايه كانت لبسه قميص نوم
قالت بعمل منتاج للفيديو وراح انزلو
قعدت جنبها وبتفرج وسالتها كام واحد نام معاك قالت مابعرف بس مو اي حد بينكني متلك قولتلها ازاي قالت اعطيني تلفونك اخدتو وبحثت عن صفحتها ف الموقع وقالت في 43 فيديو اكثرهم لحالي والباقي مع ناس اتفرج
دخلت اتفرج لقيت فيديوهات كتير لبسه ال نق اب وبتلعب لنفسها ومعاها زوبر صناعي
اكتر من 20 دقيقه تلعب لنفسها وتنيك نفسها
وشوفت فيديو تاني لقيت واحد بينيكها جسمو طخين وزوبرو صغير سالتها قالت المدير تبعي
فيديوهات كتير ولما شوفت فيديو واحد بينيكها عرفت انه اخويا من جسمو
واخويا زوبرو حلو اهو
ولقيت فيديو لكذا واحد لاتنين بينيكوها مع بعض سالتها قالت ده اخوك وده الي شوفتني وانا بمص زوبرو بالبيت عندي ومرتو الي بتصور
ولقيتها بتمص لوحد وف كسها زوبر صناعي
واتفرجت ع فيديوهاتها مش كلهم
قومنا اتشطفنا ودخلت صحبتها الشقه
واحنا خرجين انا دخلت البس علطول وهما بيتكلمو مع بعض وطلعنا مشينا وسالتها دي الي كانت مع اخويا قالت ايوه ضحكت وقولتلها واخويا قدر علي دي وهيا ضحكت
قالت عايز تنام معاها قولتلها لا قالت برحتك الحفله بكره بليل اختار اي واحده بالمكان وانا هعرفها بيك حتي لو صحبت البيت قولتلها تمام…
نهاية قصتي انا واخي وزوجته الشرموطة في بلجيكا قصص محارم